vrijdag 24 januari 2014

Goede voornemens enzo...

Ik maakte aan het begin van dit jaar goede voornemens.Doe ik zelden, maar jaja...Deze keer toch.
Geen schokkende dingen, hoor. Gewoon, bedenken waar ik dit jaar blij van ga worden.
1. Het huis 'declutteren': ik sloot me aan bij het '365 dagen declutterproject' op Facebook. Het idee is elke dag iets weg doen wat je niet meer gebruikt of nodig hebt.
20140122-114033.jpg
2. Meer bloggen. Die is alvast mislukt :)) Deze blog had toch op z'n minst ergens in de eerste week van januari
 geschreven moeten worden. In de herkansing dus vanaf vandaag.
3. De mand met UFO's leeg naaien. UFO staat voor UnFinishedObject en geloof mij...Die mand zat flink vol. Inmiddels heb ik al het één en ander weggenaaid dus dat project vordert aardig.
4. Vaker iets anders koken dan de standaard dingen die wekelijks op tafel staan. Gewoon omdat ik koken heel leuk vindt en omdat ik het uitproberen van iets nieuws graag doe. En of de kinderen dat dan ook mee-eten...Van latere zorg. Komkommer en tomaatjes vullen ook, toch? :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten