vrijdag 6 juni 2014

Postkadootje: Buitenswap

Ik deed eens een keertje weer mee met een swap.
Het idee van een swap is dat je met een groep 'lootje trekt'
en vervolgens iets voor iemand maakt rond een thema.
En iemand dus iets maakt voor jou :)
Mariska organiseert ze regelmatig.

Deze keer schreef ik me in voor de buitenswap 
en de zomerse luciferdoosjesswap.

In deze blogpost het resultaat
van de buitenswap.
Dit is wat ik maakte/verzamelde:

Vlaggenlijntje, gehaakte bloemetjes, picknickbestek,
tuinkers, kaarten, een tijdschrift en...

...een picknickkussen. Met een vak voor een tijdschrift,
een hengsel om 'm te dragen
en aan de achterkant tafelzeil, zodat je ook kunt zitten
als het een beetje vochtig is ergens.

En van Lonneke kreeg ik dit:

Toffe kaarten om zelf te versturen

Zomerse memory
Labels

Een mini picknickkleedje
en een picknickposter :)
----------

Vind je het ook leuk een keer mee te doen?
Op de weblog van Mariska staan regelmatig
leuke swaps! Hoe het werkt, staat er altijd bij :)
Ik weet dat er in elk geval nog een leuke swap
aankomt met een notitieboekje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten