vrijdag 6 juni 2014

Postkadootje: zomerse luciferdoosjesswap

Ik deed eens een keertje weer mee met een swap.
Het idee van een swap is dat je met een groep 'lootje trekt'
en vervolgens iets voor iemand maakt rond een thema.
En iemand dus iets maakt voor jou :)
Mariska organiseert ze regelmatig.

Deze keer schreef ik me in voor de buitenswap 
en de zomerse luciferdoosjesswap.

In deze blogpost het resultaat
van de luciferdoosjesswap.
Dit is wat ik maakte/verzamelde:

Een zelfgemaakt luciferdoosje van karton
vulde ik met gehaakte bloemetjes, strijkapplicaties,
haarspeldjes, thee en...
een zomers slingertje van papier :)
En dit is wat ik kreeg van Karin:

Een vrolijk zelfgemaakt doosje,
gevuld met allerlei dingen in het vlinderthema.

Kaartjes, lint, gehaakte vlindertjes, stickertjes, labels,
een mini-notitieboekje en een zeepje.

Superleuk allemaal!
Tof om weer eens ergens aan mee te doen.
En heerlijke kleine knutselprojectjes voor tussendoor :)

En nu ga ik genieten van het mooie weer.
Fijn Pinksterweekend!

----------

Vind je het ook leuk een keer mee te doen?
Op de weblog van Mariska staan regelmatig
leuke swaps! Hoe het werkt, staat er altijd bij :)
Ik weet dat er in elk geval nog een leuke swap
aankomt met een notitieboekje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten