donderdag 17 juli 2014

Weekchallenge Week #1

Ik schreef een tijdje geleden een blogpost over Sestra's Zomer
Deze kwam dit jaar voor de tweede keer uit. 
In de winter brengt Sestra 'Thuis' uit. De wintereditie, zeg maar.


In de laaste 'Thuis' zaten 50 kaartjes met dingen die je in die winter zou kunnen doen.

Sommige dingen echt bedoeld voor de winter
Maar ook een heleboel dingen die je het hele jaar kunt doen.


Zo stelde ik mezelf met deze kaartjes een nieuwe uitdaging:

Weekchallenge :)
Elke week één van de opdrachten op de kaartjes uitvoeren.


Ik selecteerde de kaartjes op uitvoerbaarheid.

Er verdwenen dus een paar in de prullenbak.
Over: zo'n 40 kaartjes waar ik komend jaar mee aan de slag ga!


Om ze netjes te bewaren, vouwde ik een klein doosje.
Van bijpassend papier uiteraard.
Dat staat nu op mijn bureau, zodat ik er elke week één uit kan pakken.


En dan nu de uitdaging voor week 1


Ik plakte het kaartje in het weekoverzicht in mijn agenda.
(Een heuse organiser, een Filofax waar ik erg blij mee ben.
Ik moet daar nodig ook eens over bloggen :))


Week 1 is inmiddels verstreken.
Het lijstje waar ik elke dag iets van dankbaarheid in zet,
zit achter in mijn agenda.

Hopelijk lukt het elke week te bloggen over 
de uitdaging die ik in die week aanga.
Er zitten hele leuke opdrachten tussen :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten