donderdag 17 juli 2014

Weekchallenge week #2

De tweede week is alweer halverwege :)
De uitdaging van week 1 loopt nog, 
Ik zit inmiddels op dag 10 en het is leuk het lijstje te zien groeien.

De uitdaging van week 2:


Geen overbodige luxe.
Mijn Bijbel heeft al tijden geen rug meer.
En valt steeds verder uit elkaar :)

Ik selecteerde een aantal rollen masking tape.
Kleurtjes die bij elkaar passen.
En dan maar aan de slag!


Ik vond het niet mooi de Bijbel
helemaal te beplakken met tape.
Ik nam dus een vel kaftpapier als basis.



De achterkant is nu gevuld met tape.
De voorzijde heeft een klein randje.
De rest vulde ik met een rand van hartjesstempels.

Hopelijk kan mijn Bijbel weer even mee :)

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee! En... een Bijbel die bijna uit elkaar ligt, is veel gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen