donderdag 17 april 2014

Cadeautjes per post: een gevuld luciferdoosje

Goed, ik gaf dus mijn verjaardagsgeld aan knutselspul.
En ondertussen is de hobbykamer weer redelijk ingericht.
In elk geval de meeste bakken met spullen staan weer in de kast.
Heerlijk gesorteerd en opgeruimd :)
Klaar om gewerkt te worden!

Lang achter de naaimachine zitten lukt momenteel niet goed,
dus ik koos voor wat kleine projecties waar ik makkelijk bij weg kan lopen.
Of die gewoon lekker snel klaar zijn.

En aangezien ik niet de enige ben die gek is op stickers, plaatjes, papiertjes en tape,
maakte ik voor iemand anders een klein brievenbusdoosje en stuurde dat op.


Het doosje maakte ik na van een bestaand luciferdoosje.
Van washi tape maakte ik een minislinger en
met mijn lettertang maakte ik een paar stickertjes.
Verder vulde ik het doosje met een lief briefje,
een aantal stickers en wat andere kleine dingetjes om ergens op te plakken :)

Alles bij elkaar schoof ik in een zelfgevouwen cadeauzakje.
Mooie envelop er omheen en klaar :)

Ik hou van cadeautjes per post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten