vrijdag 18 april 2014

Uit de keuken: Foodswap Pasen #1 'wat ik maakte...'

Via via kwam ik terecht bij Foodswap Nederland.
Een tijdje terug gaf ik me op voor de Foodswap Pasen.
De opdracht bestond uit een paar onderdelen,
geheel op eigen wijze verder in te vullen.

Dit is wat ik maakte:

----------

Hoi,

Hierbij je Foodswap Paaspakket.
Ik hou erg van de lente en Pasen is voor mij een teken van (nieuw) leven.
Ik heb geprobeerd dat terug te laten komen in de spulletjes :)



De broodjes zijn zoete broodjes met rozijnen en chocolade.





















Voor de chocoladeopdracht maakte ik een reep met fairtrade pure chocolade, 
gevuld met eitjes, schuimpjes en sprinkles.





Het stoffen haasje is gevuld met snoepeitjes.
Jam maken deed ik nog nooit dus ik koos de veilige weg: een pot suikerarme, 
heerlijke jam uit de winkel.
Met ei maakte ik eimuffins (enkel ei, kaas, vlees, groente en kruiden) 
Die zou ik niet meer te lang laten liggen!

Verder voegde ik nog een theepakketje toe.
En een notitieboekje. Die heb je nooit genoeg, vind ik. 
Om favoriete recepten in te schrijven of boodschappenlijstjes in te maken.




Heel veel plezier ervan!

----------

En hier zie je wat ik kreeg!
Fijne Paasdagen :)

1 opmerking:

  1. Wat een leuk blogje! Hier de dankbare ontvangen. Het was echt een heel leuk pakket om te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen