vrijdag 18 april 2014

Uit de keuken: Foodswap Pasen #2 'wat ik kreeg...'

Behalve dat ik een foodswap maakte,
kreeg ik er natuurlijk ook één.

Het is net Sinterklaas :)
Gisteren kwam mijn doos binnen.
Aan de buitenkant feestelijk beplakt met pakpapier
en alle spulletjes zaten in mooie papieren zakjes.
Wat mij als 'paperlover' natuurlijk wel blij maakte!


De verpakking was dus goedgekeurd.
Dan verder met de rest.
De kinderen wilden maar wat graag helpen met
het uitpakken van al dat lekkers!

Dit is wat ik kreeg:

Een rieten mandje gevuld met:
chocolade-eitjes met yoghurt/zwarte bes
potje vijgenjam
zoete kokospasteitjes
petit fours
spijsbroodjes
besteksetje en servetten
haasjesbeschuit
broodhaasje met ei
Heerlijk! Daar gaat van gesmuld worden :)
Dank je wel, Jentl!

----------

En hier zie je wat ik maakte!
Fijne Paasdagen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten