zaterdag 12 april 2014

Deze week zag ik... #4

Afgelopen week gaf ik eindelijk mijn verjaardagsgeld eens uit.
Aan een heleboel toffe knutselspulletjes deze keer :)
Fijne dingen voor kleine projectjes.
En online besteld dus ik hoefde er de deur niet voor uit.
En nog fijner: elke bestelling mooi verpakt met leuke extraatjes.
Dat maakt het kopen online nog leuker!


Bij HipGemaakt bestelde ik o.a. een Motex Lettertang.
Superleuk om kaartjes, cadeautjes en labels mee op te vrolijken!


Links is mijn bestelling van DreamKey. Mooie cadeauzakjes van pergamijn
en twee malletjes om labels te maken.
Rechts liggen de rolletjes tape voor de lettertang en wat washitape wat ik bij PSikhouvanjou kocht.


Verder bestelde ik wat nieuw materiaal voor mijn snijmachine.
Ik heb het apparaat nu een half jaar, maar doe er verhoudingsgewijs veel te weinig mee.
Gauw weer op tafel zetten dus!

Oh, en de nieuwe Knippie :)

En die leuke extraatjes bij mijn bestelling? Daar deed ik gelijk iets mee.
Een label gemaakt van het visitekaartje van DreamKey, geplakt op een label wat ik kreeg
bij mijn bestelling bij Hip Gemaakt. Twee stukjes tape... En klaar :)

----------
Kijk voor meer op http://zomaareendagje.blogspot.nl


Gedurende de afgelopen weken werkte manlief hard aan het
opknappen en inrichten van de oude kinderkamer als hobbykamer.
Nu nog met lege kasten, maar hopelijk gauw een blog met meer :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten